O IES Castro Alobre de Vilagarcía de Arousa gaña a IV Olimpíada Galega de Historia

O equipo Empecinad@s do Alobre, do IES Castro Alobre, de Vilagarcía de Arousa, proclamouse este venres campión da IV Olimpíada Galega de Historia. Fai Historia con Nós. O segundo posto foi para Os Bonapartistas, do IES Santa Irene, de Vigo; o terceiro para Penta Alianza, do CPR Padres Escolapios, de A Coruña, e o cuarto para A Cuádruple Alianza dos Guerreiros de Cristo, do IES Ramón María Aller Ulloa, de Lalín. Nesta edición foron 29 os equipos formados por alumnado de 4º curso de Educación Secundaria Obrigatoria de centros das catro provincias os que participaron na competición organizada pola Facultade de Historia do campus de Ourense.

Premios

A final da olimpíada, na que participaron os catro equipos clasificados na fase virtual celebrada o pasado 21 de maio, tivo lugar este venres no Edificio de Ferro do campus. Primeiro enfrontáronse os equipos CPR Padres Escolapios e IES Castro Alobre, gañando este último. Na outra semifinal competiron o IES Ramón María Aller Ulloa e o IES Santa Irene, gañando tamén este último. Os dous gañadores disputaron a final competindo en sucesivas roldas de preguntas-respostas centradas nos contidos do currículo da materia de Xeografía e Historia de 4º de Educación Secundaria.