Profesorado da Facultade de Historia relanzará o Premio Xesús Taboada Chivite

A súa última convocatoria tivo lugar no ano 2007

Imaxe do centro

Despois de estar se convocarse desde o ano 2007, o Premio Xesús Taboada Chivite, organizado pola Mancomunidade de Municipios de Verín, prepárase para volver á palestra con azos renovado. Para facelo, os seus promotores buscaron como aliado a profesorado da Facultade de Historia do campus de Ourense.

Concretamente, esta colaboración materialízase na realización por parte de profesorado do Departamento de Historia, Arte e Xeografía da Universidade de Vigo dunha asistencia técnica do premio que abrangue a divulgación do certame, a revisión das bases da convocatoria, a selección do panel do xurado, a avaliación das candidaturas e a organización do acto de entrega do galardón, que se celebrará en Verín. O profesorado que participa nesta acción é Susana Reboreda, Fermín Pérez, Adolfo Fernández, Jesús de Juana e Julio Prada.