A revista Minius retoma a súa actividade

Creada no ano 1992, a revista Minius Historia, Arte e Xeografía, editada e xestionada polo Departamento de Historia, Arte e Xeografía da Universidade de Vigo, parou de publicarse tralo seu número 24, correspondente ao ano 2016. Co obxectivo de que non se perdese finalmente unha iniciativa con 28 anos de historia ás súas costas, a revista retómase agora coa edición en papel do seu número 25.

O novo equipo da revista, que está editada polo Servizo de Publicacións da Universidade de Vigo, está formado polos membros do Departamento de Historia, Arte e Xeografía Xosé Antón Díaz, como director; Xosé Ramón Campos, director adxunto; Carlos Alberto Patiño, secretario, e Xosé Manuel Sánchez, secretario adxunto. “A idea de retomar a revista sempre estivo aí. Parecíanos preocupante a posibilidade da súa desaparición pois entendíamos que non se podía perder unha marca de 28 anos que ten esta revista. Non podía ser que se perdese unha revista xa indexada, recoñecida, que evolucionou ata acadar un nivel b e na que progresivamente se ían publicando achegas de persoas moi recoñecidas, que fan moita doutrina”, comentan os responsables da publicación. Así, lembran, Minius parou de editarse “no seu mellor momento”.

Ler a nova completa no DUVI