Da facultade ao centro educativo para fomentar o interese pola historia

A profesora Susana Reboreda falou de mitoloxía e muller no CPR Padre Feijoo Zorelle

Susana Reboreda durante a súa intervención

En febreiro e co título Tendendo Pontes, a Facultade de Historia do campus de Ourense puxo en marcha un proxecto piloto destinado a fomentar os lazos co alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria, especificamente con estudantes do CPR Padre Feijoo Zorelle. Tras unha primeira sesión na que un grupo de escolares visitaron a facultade, este luns a súa decana, Susana Reboreda, achegouse ao centro a ofrecerlles unha conferencia sobre a muller e a mitoloxía na antigüidade.

Tendendo Pontes, explica Susana Reboreda, naceu no marco das iniciativas da súa facultade por espertar o interese polos estudos de Historia entre o alumnado preuniversitario e polo seu compromiso de establecer lazos coa contorna, neste caso cos centros de ensino. “Tanto para a xente que participamos desde a Universidade como desde o Padre Feijoo Zorelle está sendo unha experiencia nova, na que estamos poñendo moito interese e que agardamos sexa frutífera para todas e todos”, comenta a profesora.