O GEAAT volve ao xacemento de Santa Lucía para descubrir novas estruturas

O sábado 15 de febreiro iniciaranse as visitas guiadas

Nos traballos de campo participan nove persoas

Un equipo de nove persoas traballa xa cada fin de semana nunha nova intervención arqueolóxica no xacemento galaico-romano de Santa Lucía, en Astariz, no concello ourensán de Castrelo de Miño. Trátase da terceira campaña que desenvolven neste enclave membros do Grupo de Estudos de Arqueoloxía, Antigüidade e Territorio da Universidade de Vigo (GEAAT). Os arqueólogos e arqueólogas buscan novas estruturas no seu aterrazamento principal e están a realizar o rexistro fotogramétrico de varios sectores do castro.

O proxecto, que conta con financiamento do Concello de Castrelo de Miño e da Universidade de Vigo, ten como director a Fermín Pérez, un dos investigadores principais do GEAAT e profesor na Facultade de Historia do campus de Ourense, e a Jessica Silvares, arqueóloga do GEAAT, como directora da intervención arqueolóxica. Completan o equipo sete estudantes de grao e mestrado da Facultade de Historia en réxime de prácticas. Os traballos de campo, explica Fermín Pérez, desenvólvense as fins de semana, concretamente os venres e sábados, que abranguen desde o 31 de xaneiro ata o 4 de abril, co obxectivo de ser compatibles co horario académico do alumnado en prácticas, sumando un total de 16 días.