O III Congreso Internacional da Auga contará con 80 comunicacións e pósters de investigadores de oito países

Nesta edición o eixe temático será a historia, a arqueoloxía, a xeografía e a arte

Rosendo Fernández, Esther de Blas, Susana Reboreda, Silvia González e Jessica Silvares

“Abordar a temática da auga desde a perspectiva da historia, a arqueoloxía, a xeografía e a arte en diferentes territorios e sociedades”. Con este obxectivo presentouse este venres o III Congreso Internacional da Auga, organizado no marco do proxecto de especialización do campus de Ourense como Campus da Auga. A cita, que se celebrará do 25 ao 27 de outubro, terá nesta edición como lema Auga, sociedade e territorio e durante os dous días de sesións que contempla a programación exporanse 80 comunicacións e pósters de expertos e expertas procedentes de oito países.

A organización deste terceiro congreso bianual, que conta co patrocinio do Concello de Ourense e a Deputación de Ourense, corre a cargo da Facultade de Historia do campus e de membros do Grupo de Estudos de Arqueoloxía, Antigüidade e Territorio, Geaat, da Universidade de Vigo, tendo como coordinadoras a Susana Reboreda, decana desta facultade, e a Silvia González, investigadora Torres Quevedo do Geaat.