A vida cotiá na Prehistoria e na Antigüidade, tema das VIII Xornadas de Novos Investigadores

O seu obxectivo é visibilizar traballos de grao, mestrado e doutoramento

Imaxe do grupo de estudantes que traballa na súa organización

O día 20 de novembro o campus de Ourense acollerá unha nova edición, a oitava, das Xornadas de Novos Investigadores, organizadas pola Delegación de Alumnos e Alumnas da Facultade de Historia co apoio do seu centro. Nesta edición, seis investigadores e investigadores de diferentes universidades estatais abordarán diferentes aspectos da vida cotiá na Prehistoria e na Antigüidade.

Seguindo a filosofía de edicións anteriores, a VIII Xornadas de Novos Investigadores volve ao calendario universitario caracterizado pola súa singularidade froito de que é unha actividade organizada polo alumnado e destinada a dar a coñecer os primeiros traballos de investigación feitos por novos historiadores e historiadoras. “Estas xornadas pretenden dar a oportunidade a novos investigadores e investigadoras de diferentes  disciplinas de participar no intercambio crítico de ideas e compartir as tendencias en investigación”, comentan desde a organización da actividade.