Alumnado de Historia participa nas escavacións do castro do Alto de Acea

Ourense están a participar desde o pasado 23 de agosto nunha intervención arqueolóxica no castro do Alto de Acea, tamén coñecido como Outeiro do Castro, no concello ourensán de Baños de Molgas. O seu traballo céntrase na descuberta e estudo do seu sistema defensivo, a zona da muralla.

Co gallo de coñecer os avances realizados nas escavacións, este martes visitaron o xacemento Susana Reboreda, decana da Facultade de Historia, e Adolfo Fernández, vicedecano do mesmo e centro e membro do Grupo de Investigación en Arqueoloxía, Antigüidade e Territorio da UVigo (GEAAT); e Xaime Iglesias, alcalde de Baños de Molgas, e David Pérez, director da intervención arqueolóxica desde este concello ourensán.

Tal e como se lembrou na visita, a participación do alumnado de Historia é froito dun convenio marco e outro específico de colaboración no eido arqueolóxico asinados o pasado mes marzo entre a Universidade de Vigo e o Concello de Baños de Molgas. A colaboración contempla aspectos como a participación do Grupo de Investigación en Arqueoloxía, Antigüidade e Territorio da UVigo no desenvolvemento de proxectos de investigación arqueolóxica (prospección, escavación, analítica e estudo de materiais, conservación-restauración, musealización, difusión e divulgación) no castro do Alto de Acea e a participación nas escavacións en réxime de prácticas oficiais de alumnado da UVigo.

Ler a nova completa no DUVI