Unha lección de historia antiga a cargo de alumnado do CPR Padre Feijoo Zorelle

Baixo o título Tendendo Pontes, a Facultade de Historia do campus de Ourense puxo en marcha en febreiro un proxecto piloto destinado a fomentar os lazos co alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria, especificamente con estudantes do CPR Padre Feijoo Zorelle. Este martes a iniciativa chegou ao seu fin coa exposición no campus por parte dos escolares dos traballos que realizaron no marco deste proxecto sobre as deusas na antigüidade e dos diferentes ritos e ofrendas.

Segundo lembrou Susana Reboreda, decana da Facultade de Historia do campus, o proxecto naceu no marco das iniciativas do seu centro por espertar o interese polos estudos de Historia entre o alumnado preuniversitario e polo seu compromiso de establecer lazos coa contorna. A colaboración arrancou coa visita das e dos escolares de primeiro e cuarto curso de Educación Secundaria Obrigatoria ao campus, logo Susana Reboreda e Julio de Prada, profesores da Facultade de Historia, ofreceron no colexio sendas conferencias sobre as deusas na antigüidade no primeiro caso e sobre a represión do profesorado durante o franquismo no segundo. Finalmente as e os escolares elaboraron traballos en grupo sobre os temas abordados que no caso do alumnado de primeiro da ESO expuxeron este martes no campus.