O proxecto arqueolóxico de Armea cumpre unha década

Este ano 2021 celébrase unha década do proxecto arqueolóxico de Armea, nado en 2011 no marco da colaboración entre o Grupo de Estudos de Arqueoloxía, Antigüidade e Territorio da Universidade de Vigo (GEAAT) e o Concello de Allariz, onde se sitúa o xacemento. Co gallo deste aniversario, desenvolverase un amplo abano de actividades que, seguindo a mesma filosofía da iniciativa, “buscan a interacción cos diferentes sectores da contorna e así achegar o proxecto á cidadanía”. Este venres presentouse a primeira das súas accións, a exposición Armea, a visión dos artistas locais.

“O Concello de Allariz e Universidade de Vigo camiñan neste 2021 cara a celebración do X aniversario do proxecto arqueolóxico de Armea, nado en 2011 e que de forma ininterrompida chega a unha década de traballos e a consecución dos obxectivos planeados nun inicio”, explican en nota de prensa desde o órgano municipal allaricense. As acción previstas de celebración, detallan, buscan divulgar o proxecto e o patrimonio como ferramenta para o desenvolvemento rural do territorio.

A programación arrancou este venres na Paneira, en Allariz, coa presentación da mostra Armea, a visión dos artistas locais, onde preto dunha vintena de creadores deste concello amosan a súa visión da Cibdá de Armea e a súa contorna. “Os artistas e artesáns colaboran coa posta en marcha desta exposición onde queda reflexada a visión que eles teñen do xacemento. Obras de diferentes disciplinas artísticas como son a pintura, a escultura, o gravado e a fotografía. Unha óptica diferente, tantas visións coma artistas para pór en valor a beleza plástica do xacemento e a súa contorna”, sinalan os promotores da inicaitiva sobre ela. Dentro desta exposición está tamén María Lázuli, orfebre de Allariz, que reproduciu unha caixa de selo atopada no xacemento e realizou distintas pezas de xoiería que tamén se poderán ver dentro desta mostra, que estará aberta ata o 25 de xullo.